onsdag 30 mars 2011

Föreläsning för mig idag!

Idag fick jag möjlighet att gå på föreläsning om näringslivets nycker och svårigheter. Gäst föreläsaren var ingen mindre än Björn Wahlström. Han har betytt mycket för Norrbottens näringsliv.Vilken enorm kunskap denna man besitter. Det är inte konstigt att Björn suttit i LKABs,SSAB och SCA styrelser mm. Har sällan träffat en så jordnära och ödmjuk person , som haft så höga poster. Björns tips för ett lyckat företagande är sunt förnuft, kreaktivt tänkande,bra medarbetare, långsiktigt planering. Alltid se möjligheten istället för hinder. Detta är nyckeln till framgångrikt företagande. Har ni möljighet att gå och lyssna på honom
så rekomenderar jag er till detta. Jag vill tacka min mammas chef som bjöd mig med på detta.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar