måndag 15 november 2010

Weekend i Stockholm


Nu har vi varit dåliga på att blogga igen, men det beror på att Sussie har
varit i Östersund på gympatävling, och jag tillbringade
helgen i Stockholm hos mina kära barn
+ svägerskor och lilla Ester
Jag tänkte att jag skulle shoppa lite när jag var där men
detta var enda jag kom hem med.
En pepparkaksform som ett Melmelli linne, så nu ska vi bjuda
våra kunder på "linne"- pepparkakor i butiken.
Jag tyckte den passade så bra för vi har en del skyltar i butiken
som ser ut som linnen.
 Ps. Hittade en tazzels hemma hos mina svägerskor som gillar
Maria Montazami


Så det blev inga kläder denna gång för jag insåg att man behöver
inte gå över ån efter vatten, nästan allt som jag behöver finns i
våran lilla butik.
Men jag var in på en bra secondhand butik som jag varmt kan
rekomendera Beyond Retro. Jätteläckra grejer nästa gång så ska jag
köpa en svart balettkjol i tyll.

.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar