söndag 21 november 2010

Mera skor...

Vi har ju tidigare sagt att vi älskar skor och skor kan man ju aldrig
få för mycket utav. Min man klagade alltid över att det var så mycket
skor i hallen, så då fixade jag en skogarderob.
Skitsmart sväljer hur mycket skor som helst, nästan i allafall.
Så målade jag en skotavla så man vet vad som finns bakom dörren.

Här finns ett litet urval av vad som finns inne i garderoben Felet med mig är att jag är dålig på att slänga saker, tänker alltid -kan vara
bra att ha och ibland får man användning för grejerna om man ska på
någon fest med något slags tema eller liknande.

Här ser ni ett exempel på en maskerad sko som jag hittade i en sko låda när
jag städade. Min dotter köpte dem i Spanien en sommar, jag tror det var
när Spice Girls var populära. Perfekta om man ska gå på en 80-tals fest.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar